دل نوشته های شبانه

دوش مرغی به صبح می نالید
عقل و صبرم ببرد و طاقت و هوش
یکی از دوستان مخلص را
مگر آواز من رسید به گوش
گفت باور نداشتم که ترا
بانگ مرغی چنین کند مدهوش
گفتم این شرط آدمیت نیست
مرغ تسبیح گوی و من خاموش

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

ورود به حلقه بندگی

والعصر ان الانسان لفی خسر الاالذین آمنوا و عملوالصالحات...

خدایا در عصر انتظار حضرت به سر می بریم و خود می دانی که ظلم و بیدادگری در عالم سیاهی خود را گسترانده است. خدایا در زمانه ای به سر می بریم که ندای حق را با گلوله و سر بریدن یارانت خاموش می کنند؛ اگرچه اعتقاد دارم که نور زیبای ولایتت هیچ گاه به خاموشی نخواهد رفت.

خدایا در زمانه ای که حضرتت نیاز به یارگیری و کمک دارد، به ما توفیق پیوستن به حلقه ی ولی ات را عطا کن. اگرچه می دانم پیوستن به این حلقه راحت نخواهد بود و پلکان زیادی را باید طی کرد تا به نقطه ی خلوص و عاری از گناه رسید. خدایا غلامی کردن و حلقه به گوش بودن شعار نیست، بلکه راهی بس دشوار و پر فرار و نشیب است که به یاری تو امکان پذیر و سهل خواهد شد. خدایا دل دادن به تو و عاشق شدن همین بس که زنجیرهای دنیایی را بتوان پاره کرد تا در زمره ی صالحان و بندگان مخلصت درآییم. خدایا بر توانایی و دانایی ما بیفزای تا آتش فتنه دشمنانت را که دامنگیر بسیاری از افراد شده با چراغ علم و روشنایی، آن ها را خاموش و نور معرفتت را در دل بسیاری شعله ور گردانیم.

السلام علیک یا ایهاالنبی و رحمت....

السلام علینا و علی عبادالله صالحین

السلام علیکم و... و...

  • محمدی

نظرات  (۱)

  • مهدی یوسفی کیا
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی